ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS,



  • Απόλυτη ....δυστυχία
    Δύο φίλοι συζητούν: - Απόλυτη ευτυχία δεν υπάρχει φίλε μου. Εκεί που χαίρεσαι για το θάνατο της πεθεράς σο...
  • Μαθήματα γραμματικής...
    - Κλίνε μου παιδί μου τη λέξη γάτα! - Ονομαστική η γάτα, γενική της γάτας, αιτιατική τη γάτα, κλιτική...ψι-ψι-...
  • Ο έρωτας είναι τυφλός!
    Δύο φιλενάδες συζητούν: - "Ο Γιάννης μου, με λατρεύει. Μου λέει, ότι δεν έχει ξαναδεί πιο ωραία γυναίκ...

  • Ο Τοτός μαθαίνει τρόπους
    Ήταν ο Τοτός στο σπίτι του και έκανε μπανιστήρι τους γονείς του που ετοιμαζόντουσαν να κάνουν μπάνιο εκείνη ...
  • Έφτανε
    Ο Μπόμπος μια μέρα έβαφε το δωμάτιό του και έριχνε τις μπογιές στο πάτωμα . Η μητέρα του φωνάζει : " Βάλε μια εφη...
  • Στο δικαστήριο...
    - "Γιατί να σκοτώσεις τη γυναίκα σου;" ρωτά ο πρόεδρος τον κατηγορούμενο. - "Δεν μπορούσα να συνεχίσω ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου