ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

Έρχονται στην Ελλάδα τα λεωφορεία χωρίς οδηγό

ΠΗΓΗ : "   http://roykoymoykoy.blogspot.gr   " 



Έρχονται στην Ελλάδα τα λεωφορεία χωρίς οδηγό
Καθόλου παράξενο, αφού ήδη έχουμε Υπουργεία χωρίς Υπουργό, Βιβλιάρια χωρίς λεφτάΑυτοκίνητα χωρίς βενζίνη,Ταξί χωρίς ταξίμετραΦασολάδα χωρίς κρεμύδι. Στα λεωφορεία θα κολλήσουμε ?
Εάν τα φέρουν, πολύ γέλιο θα γίνει. Και κλάμα, φυσικά….
Εδώ καράβια χάνονται, βαρκούλες αρμενίζουν
Σε ποιους δρόμους θα κυκλοφορούν ? Έ, θα κάνουν και δρόμους τότε
Μήπως είναι ακόμα μία ‘’λαμογιά επι θύραις’’ ?
Και για να λα’ι’κίσω και λιγάκι, με ανεργία άπειρη, θα απολύσουν τους οδηγούς ή δεν θα πάρουν άλλους γιατί δεν θα χρειάζονται ?
Αυτή η τεχνολογία, ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΟΣΤΙΣΕΙ ?
Μήπως πρέπει να ‘’Παρκάρουν το καλάμι’’ μερικοί ?
    Ανοίγει ο δρόμος για την πιλοτική κυκλοφορία λεωφορείων χωρίς οδηγό στην Ελλάδα, με νομοσχέδιο που συζητείται στη Βουλή.
    Πρόκειται για διάταξη που έχει περιληφθεί σε νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και παρέχει τη δυνατότητα να τεθεί πιλοτικά, και για ορισμένο χρονικό διάστημα σε κυκλοφορία λεωφορείο χωρίς τη φυσική παρουσία οδηγού επί του οχήματος.
    «Θα ανέβαινα σε λεωφορείο χωρίς οδηγό;» είναι ίσως η πιθανότερη ερώτηση που θα έκανε κάποιος στο άκουσμα της είδησης.
    Όπως αναφέρεται όμως στην αιτιολογική έκθεση της συγκεκριμένης διάταξης, η τεχνολογική πρόοδος επιτρέπει πλέον την ασφαλή για δημόσια κυκλοφορία λειτουργία τέτοιων οχημάτων, τα οποία πέραν των μηχανισμών, εξαρτημάτων και συσκευών που φέρουν όλα τα οχήματα της αντίστοιχης κατηγορίας, είναι εφοδιασμένα με έξυπνα συστήματα χειρισμού(ITS)». ( ΠΟΣΟ ΚΑΝΕΙ ? )
    Σε κάθε περίπτωση προβλέπεται η λειτουργία εξ αποστάσεως ειδικού Κέντρου Ελέγχου, με παρουσία χειριστή, ο οποίος επιβάλλεται να βρίσκεται καθ΄ όλη τη διάρκεια λειτουργίας του οχήματος στο Κέντρο Ελέγχου( ΠΟΣΟ ΚΑΝΕΙ ? )
    Ειδική μέριμνα λαμβάνεται για την ασφάλεια όλων των χρηστών της οδού, καθώς η θέση σε κυκλοφορία των «οχημάτων χωρίς οδηγό», υπόκειται σε σειρά διαδικαστικών και ουσιαστικών προϋποθέσεων, όπως είναι η κατάρτιση και έγκριση ειδικής κυκλοφοριακής μελέτης. ( ΠΟΣΟ ΚΑΝΕΙ ? )
    Παράλληλα λαμβάνεται ειδική μέριμνα για τη διασφάλιση αυξημένου επιπέδου οδικής ασφάλειας με τη διαμόρφωσηειδικού περιβάλλοντος κυκλοφορίας, ( ΠΟΣΟ ΚΑΝΕΙ ? ) το οποίο περιλαμβάνει την παρακολούθηση, τόσο του οχήματος, όσο και της οδού μέσω καμερών.
    Ο υφυπουργός Μιχάλης Παπαδόπουλος έσπευσε να επισημάνει, ότι είναι πολύ σημαντικό το γεγονός, ότι η Ελλάδα συγκαταλέγεται διεθνώς στις πρωτοπόρες χώρες που συμμετέχουν σε ένα τέτοιο πρόγραμμα, ενώ διαβεβαίωσε, ότι κατά την πειραματική εφαρμογή του προγράμματος θα ληφθούν όλα τα κατάλληλα μέτρα για την ασφαλή κυκλοφορία των λεωφορείων χωρίς οδηγό.
    «Αντί λοιπόν να χαιρόμαστε, επειδή η χώρα μας έχει ήδη προβληθεί, και θα προβληθεί ακόμα περισσότερο, και θα προωθηθεί μια καινοτόμος λειτουργία στις αγορές από την Ελλάδα, ακούω αντιρρήσεις που παραπέμπουν σε συνθήκες μιζέριας. Θα ήθελα να το ξανασκεφτείτε γιατί θα προβληθεί σε όλο τον κόσμο αυτή η πρωτοπορία της χώρας μας», επέμεινε ο υφυπουργός Μεταφορών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου