ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Κυριακή 19 Απριλίου 2015

2ήμερη εκδρομή σε Βόλο-Πήλιο

ΕΝΩΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΟΥ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΝΑΥΠΛΙΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

Οι δημοσιεύσεις δεν εκφράζουν κατ' ανάγκην την ΕΑΑΣ, αλλά ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ τους δημιουργούς του blog.ΕΑΑΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

Πραγματοποιήθηκε στις 15 & 16 Απρ. 2015 η 2ήμερη εκδρομή που οργάνωσε το Παράρτημα Ναυπλίου της Ε.Α.Α.Σ  σε συνεργασία με το αντίστοιχο Παράρτημα της Κορίνθου σε Βόλο & Πήλιο.
Την 1η ημέρα αναχωρήσαμε νωρίς το πρωί από το Ναύπλιο

και με ενδιάμεσες στάσεις για καφέ και φαγητό φτάσαμε στο ΒΟΛΟ, όπου ξεναγηθήκαμε στο Μουσείο ΠλινθοκεραμοποιίαςΝικολάου και Σπυρίδωνος Τσαλαπάτα.

Συνεχίσαμε για ΠΟΡΤΑΡΙΑ, ένα από τα ομορφότερα και πιο παραδοσιακά χωριά του Πηλίου και την γραφική ΜΑΚΡΥΝΙΤΣΑ ή όπως την αποκαλούνε το "Μπαλκόνι του ΠΗΛΙΟΥ" όπου περπατήσαμε στα πλακόστρωτα δρομάκια και απολαύσαμε την θέα του Παγασητικού κόλπου

Κατόπιν επιστρέψαμε στο Βόλο, τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο μας και περπατήσαμε στην όμορφη παραλία.

Δειπνήσαμε στη Στρατιωτική Λέσχη του Βόλου

και κατόπιν αρκετοί «δοκιμάσαμε» ένα τσίπουρο στα παραδοσιακά τσιπουράδικα.

Την 2η ημέρα και μετά το πρωινό επισκεφτήκαμε το πλοίο «ΑΡΓΩ» στο λιμάνι του Βόλου (σε φυλασσόμενο τμήμα του και με ειδική άδεια) και ενημερωθήκαμε τόσο για το κατασκευαστικό κομμάτι όσο και για το παρθενικό του ταξίδι μέχρι τους Αγ. Σαράντα από τον αντιπρόεδρο του Συλλόγου "ΑΡΓΟΝΑΥΤΕΣ 2008" κ. Κεχαΐδη Κώστα και από 2 μέλη του πληρώματος που συμμετείχαν στο ταξίδι, τους κ. Μουτσινά Δημήτρη (ύπαρχο) και Χαλιάσσο Θωμά, ενώ στο ξενοδοχείο μας καλωσόρισε ο πρόεδρος του Συλλόγου κ. Γούσιος Χρήστος.

Κατόπιν αναχωρήσαμε για ΚΑΛΑ ΝΕΡΑ και ΜΗΛΙΕΣ όπου ξεναγηθήκαμε στον Ι.Ν. ΠΑΜΜΕΓΙΣΤΩΝ ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ, επισκεφτήκαμε τη ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ και το ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ και κάναμε βόλτα στο γραφικό αυτό χωριό του Πηλίου

Παίρνοντας το δρόμο της επιστροφής, γευματίσαμε στη Στρατιωτική Λέσχη της Λαμίας και με ενδιάμεσες στάσεις για καφέ επιστρέψαμε κουρασμένοι, αλλά ευχαριστημένοι.
Ο οδηγός μας ήταν πολύ προσεκτικός και έμπειρος

και όλοι οι άλλοι (49 άτομα) γεμάτοι καλή διάθεση, χιούμορ και όρεξη για να δούμε όσα περισσότερα μπορούσαμε, να χαρούμε και να ξεφύγουμε από την καθημερινότητα.

Ανανεώσαμε δε το ραντεβού μας για την επόμενη εκδρομή μας..

ΠΗΓΗ :  " ΕΑΑΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ   "