ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

Το δύσκολο παζλ!!!

Ηταν ο σύζυγος στην δουλειά και ξαφνικά τον παίρνει τηλέφωνο η ξανθιά του σύζυγος!!!
- Έλα αγάπη μου, τι συμβαίνει; 
- Ασε Κώστα μου, εδώ και πέντε ώρες παιδεύομαι με ένα παζλ που έχει πάνω ένα κόκορα, και δεν μπορώ να το κάνω!!! 


- Ας το, μωρό μου, μέχρι να έρθω σπίτι και θα το κάνουμε μαζί. Εντάξει; 
- Εντάξει! 
Μετά από πέντε ώρες επιστρέφει ο σύζυγος από την δουλειά
- Αγάπη μου γύρισα! Που είσαι; Και που είναι αυτό το παζλ που σε δυσκόλεψε; 
- Στην κουζίνα είμαι, και εγώ και το παζλ! 
- Που είναι τώρα αυτό το παζλ;;; Ααααα!!! Μάλιστα. Να σου πω αγάπη μου, θέλεις να βάλουμε τα δημητριακά πίσω στον κουτί τους τώρα;!;!;


ΠΗΓΗ : "  http://asteiakia.gr  " ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου