ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ

ΠΗΓΗ : " Votegreece.gr   " 

γυναικα
1) Όταν κάποιος σου κλέβει τη γυναίκα, δεν υπάρχει καλύτερη εκδίκηση από το να τον αφήσεις να την κρατήσει!!
Sacha Guitry
2) Μετά το γάμο, άνδρας και γυναίκα γίνονται δύο πλευρές ενός νομίσματος, δεν μπορούν να συναντηθούν, αν και βρίσκονται πάντα μαζί.
Hemant Joshi

3) Παντρέψου οπωσδήποτε. Αν πάρεις καλή γυναίκα θα είσαι ευτυχισμένος, αλλιώς θα γίνεις φιλόσοφος.
Socrates
4) Οι γυναίκες μας εμπνέουν μεγάλα πράγματα και μας εμποδίζουν να τα αποκτήσουμε.
Dumas
5) Το μεγάλο μου ερώτημα που δεν μπόρεσα να απαντήσω… είναι, “Τι θέλει μια γυναίκα;”
Sigmund Freud
6) Είπα μερικές λέξεις στη γυναίκα μου και μου απάντησε με μερικές παραγράφους.
Anonymous
7) Κάποιοι ρωτούν για το μυστικό του μακροχρόνιου γάμου μου. Διαθέτουμε χρόνο να πηγαίνουμε δυο φορές την εβδομάδα σ’ ένα εστιατόριο. Λίγο φως των κεριών, δείπνο, χαμηλή μουσική και χορό. Εκείνη πηγαίνει τις Τρίτες, εγώ τις Παρασκευές.
Henny Youngman
8) Δεν ανησυχώ για την τρομοκρατία. Ήμουν παντρεμένος δυο χρόνια.
Sam Kinison
9) Υπάρχει ταχύτερος τρόπος να μεταφέρεις χρήματα από το “e-banking”. Ονομάζεται γάμος.”
James Holt McGavran
10) Ήμουν άτυχος και με τις δυο γυναίκες μου. Η πρώτη μ’ εγκατέλειψε και η δεύτερη δεν το έκανε.
Patrick Murray
11) Δυο μυστικά για να κρατήσεις τον γάμο σου:
1. Όταν έχεις άδικο, παραδέξου το,
2. Όταν έχεις δίκιο σώπαινε.
Nash
12) Ο αποτελεσματικότερος τρόπος να θυμάσαι τα γενέθλια της γυναίκας σου είναι να τα ξεχάσεις μια φορά.
Anonymous
13) Ξέρετε τι έκανα πριν παντρευτώ; Ό,τι μου άρεσε.
Henny Youngman
14) Η γυναίκα μου κι εγώ ήμασταν ευτυχισμένοι για 20 χρόνια. Μετά συναντηθήκαμε.
Rodney Dangerfield
15) Η καλή γυναίκα συγχωρεί τον άντρα της όταν αυτή έχει άδικο.
Milton Berle
16) Ο γάμος είναι ο μοναδικός πόλεμος που κάποιος κοιμάται με τον εχθρό του.
Anonymous
17) Κάποιος έβαλε αγγελία και ζητούσε γυναίκα. Την επόμενη μέρα έλαβε 100 γράμματα. Όλοι του έλεγαν το ίδιο πράγμα: “Μπορείς να πάρεις την δικιά μου.”
Anonymous
18) Πρώτος άντρας (υπερήφανα): “Η γυναίκα μου είναι ένας άγγελος.”
Δεύτερος άντρας (λυπημένα): “Τυχερέ, η δικιά μου ζει ακόμα.”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου