ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS

ΠΗΓΗ : "  Asteiakia.gr     "

  • Η πεθερά και οι γαμπροί
    Ήταν μια πεθερά και είχε 3 γαμπρούς. Ο ένας την αγαπούσε πολύ, ο άλλος πιο λίγο και ο άλλος καθόλου....
  • Στο ζωολογικό κήπο
    Ο σύζυγος με τη σύζυγο πήγαν στον ζωολογικό κήπο και μετά από αρκετή περιπλάνηση έφτασαν μπροστά από το ...

Το δύσκολο όνομα ...

Η σκηνή στο φαρμακείο:
- Μου δίνετε σας παρακαλώ ένα δισκίο ακετυλοσαλικυλικού οξέος;
- Εννοείτε ασπιρίνη;
- Μπράβο! ... Αυτός είσαι! ... Μου διαφεύγει σχεδόν πάντα αυτό το όνομα, γιατί είναι πολύ δύσκολο!....



Ο Παναθηναϊκός στο γερμανικό πρωτάθλημα

Πως λέγεται ο Παναθηναϊκός στο γερμανικό πρωτάθλημα; 
"Neverkoupen"


ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ;

Μπήκε σε ένα μπουρδέλο και ζήτησε να γα....ει μια παρθένα!

 

ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ

- Γιατρέ, πιστεύετε στα φαντάσματα;
- Αν πίστευα, θα είχα αλλάξει επάγγελμα!
 
 
 
  • Μαμά και γιος συζητούν...
    Μαμά και γιος συζητούν: -- Ο μικρός μου αδερφός έφαγε την εφημερίδα που βρισκόταν στο τραπέζι. -- "Δε...
  • Ποια θα πέσει πρώτη ;
    Μια ξανθιά και μια μελαχρινή αποφασίζουν να πέσουν από τον έκτο όροφο μιας πολυκατοικίας. Ποια θα πέ...
 
  • Πέντε και πέντε κάνει δέκα
    Ήταν ο Μιχαλάκης και γυρνούσε στο σπίτι με πεντάρια. Πως να το πει στη μάνα του τώρα; Πάει λοιπόν και ...
  • Οικονομία
    Ένα πρωί ο ξανθός άνδρας, στην ξανθιά γυναίκα του: - "Γυναίκα, πρέπει να κάνουμε οικονομία! Πρέπει να μάθεις ...
  • Το κουνάβι
    Ένας άντρας με τη γυναίκα του οδηγούσαν προς το σπίτι τους ένα πολύ κρύο βράδυ (του χειμώνα), όταν η γυναί...
 
  • Ένας νέο παντρεμένος
    Ένας νέο παντρεμένος συζητά με ένα φίλο του στη δουλειά ! - ?Η γυναίκα μου, μου έδωσε ένα ουράνιο τόξ...
  • Aγγελος
    Συζήτηση στο μπαρ :Η γυναίκα μου είναι ένας άγγελος , λέει ο πρώτος .Είσαι τυχερός , λέει ο άλλος , η δι...
  • Ο έξυπνος μπαμπάς
    Ένας πατέρας πηγαίνει στο σχολείο για να ρωτήσει για την επίδοση του γιου της. Όλοι οι καθηγητές του λέ...
  • Το ποντίκι
    Η σύζυγος: - Δεν μπορώ να κλείσω μάτι. Έχω την εντύπωση ότι κάτω από το κρεβάτι είναι ένα ποντίκι. Και ο...
  • Το χάμστερ
    -Ένας τύπος πάει με το χάμστερ του στο Σινεμά και λέει στην Ταμία "Θέλω 2 εισιτήρια για μένα και το χ...
 
  • Ξανθός
    Πως ήθελε να σκοτώσει ένας ξανθός το καναρίνι του; Το πέταξε στον γκρεμό!
  • Έλλειψη ασβεστίου
    Γιατρέ μου η γυναίκα μου με απατά λέει κάποιος σε ένα παθολόγο. - Με συγχωρείτε του λέει ο γιατρός αλλά πρέπει να ...
  • Η δασκάλα στο σχολείο
    Η δασκάλα στο σχολείο ζήτησε από τα παιδιά να φέρουν το καθένα από μιασυσκευή για να εξηγήσουν τη λε...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου