ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Άντρας ωριμότητα ... σε ηλικία 40 ετών


Όταν ήμουν 14, ήλπιζα ότι μια μέρα θα είχα μια φίλη. 

Όταν ήμουν 16 πήρα μια φίλη, αλλά δεν υπήρχε 
πάθος. Έτσι αποφάσισα ότι χρειάζομαι ένα κορίτσι με πάθος όρεξη για ζωή. 

Στο κολέγιο έβγαινα ραντεβού με ένα παθιασμένο κορίτσι, αλλά παραήταν συναισθηματική. 
Όλα ήταν μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης, ήταν μια βασίλισσα δράματος έκλαιγε όλη η 
χρόνο και απειλούσε να αυτοκτονήσει. Έτσι αποφάσισα ότι χρειάζομαι ένα κορίτσι με τη σταθερότητα. 

Όταν έγινα 25 βρήκα ένα πολύ σταθερό κορίτσι, αλλά ήταν βαρετή. Ήταν 
απόλυτα προβλέψιμη και δεν πήρε ποτέ ενθουσιασμένοι για τίποτα. Η ζωή έγινε 
τόσο ανιαρή που αποφάσισα ότι χρειάζομαι ένα κορίτσι με κάποιο ενθουσιασμό. 

Όταν ήμουν 28 βρήκα ένα συναρπαστικό κορίτσι, αλλά εγώ δεν μπορούσα να συμβαδίσει μαζί της. Εκείνη έσπευσε από το ένα πράγμα στο άλλο, ποτέ δεν διευθέτηση για τίποτα. Έκανε τρελός ορμητικά πράγματα και φλέρταρε με όλους όσους συναντούσε. Αυτή με έκανε να δυστυχισμένη όσο συχνά χαρούμενος. Ήταν πολύ διασκεδαστικό αρχικά και πολύ ενεργητική, αλλά χωρίς κατεύθυνση. Γι 'αυτό και αποφάσισε να βρει μια κοπέλα με κάποια φιλοδοξία. 

Όταν έγινα 31, βρήκα ένα έξυπνο φιλόδοξο κορίτσι με τα πόδια της που φυτεύονται σταθερά στο έδαφος και την παντρεύτηκε. Ήταν τόσο φιλόδοξη ότι με χώρισε και πήρε ό, τι μου ανήκει. 

Τώρα είμαι 40 και ψάχνω για ένα κορίτσι με πολύ μεγάλα βυζιά. 

ΠΗΓΗ : "    Asteiakia.gr " 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου