ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2015

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΠΑΧΥΣΑΡΚΟΥΣ

Είμαι 35 ετών και είμαι παχύσαρκος. Ήμουν ανέκαθεν ένα παχουλό παιδί. Έχω κάνει πολλές προσπάθειες και παλιότερα να αδυνατίσω αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Τώρα όμως είμαι αποφασισμένος να τα χάσω. Τι με συμβουλεύετε;

PDF Εκτύπωση E-mail
paxusarkos-paxoulo-paidi-prospatheies-apotelesma-sumvouleueteΚαλησπέρα! Είμαι 35 ετών και είμαι παχύσαρκος. Σας μιλάω για 120 κιλά. Είμαι βέβαια πολύ ψηλός, έχω ύψος 1.88. Ήμουν ανέκαθεν ένα παχουλό παιδί. Έχω κάνει πολλές προσπάθειες και παλιότερα να αδυνατίσω αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Παίζει ρόλο και η ψυχολογία από ότι έχω καταλάβει. Τώρα όμως είμαι αποφασισμένος να τα χάσω. Τι με συμβουλεύετε;

Απάντηση
Σύμφωνα, με το βάρος και το ύψος σου, ο ρεαλιστικός στόχος απώλειας βάρους ορίζεται στα 25 κιλά. Προκειμένου να ενεργοποιήσεις το μεταβολισμό σου και να έχεις ένα μακροπρόθεσμο αποτέλεσμα είναι σημαντικό να συνδυάσεις συστηματική φυσική δραστηριότητα (200 λεπτά εβδομαδιαία) με ισορροπημένη διατροφή, η οποία θα στηρίζεται στα ακόλουθα σημεία:
  • Πολλά και μικρά γεύματα
  • Να καταναλώνεις τρόφιμα από όλες τις ομάδες
  • Καθημερινή κατανάλωση 2 μερίδων γαλακτοκομικών
  • Κατανάλωση 5-6 μερίδων φρούτων & λαχανικών της εποχής
  • Να προτιμάς τρόφιμα ολικής αλέσεως
  • Να τρως καθημερινά ανάλατους ξηρούς καρπούς
  • Να τρως εβδομαδιαία 2 φορές ψάρι.
  • Να αποφεύγεις αναψυκτικά, γλυκά, τηγανιτά τρόφιμα,
  • Να μειώσεις το αλάτι.
Τέλος, είναι σημαντικό να συμβουλευθείς έναν πτυχιούχο διατροφολόγο, ο οποίος λαμβάνοντας υπόψιν τις σωματομετρήσεις σου (βάρος, ύψος, σωματικό λίπος) θα σχεδιάσει ένα πρόγραμμα διατροφής αποκλειστικά προσαρμοσμένο στις δικές σου θρεπτικές απαιτήσεις.
kapoli75x100Γεωργία Καπώλη
Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, ΜSc
Αντιπρόεδρος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας
Επιστημονική Διευθύντρια Κέντρου Διαιτολογικής Υποστήριξης & Μεταβολικού Ελέγχου «ΑΠΙΣΧΝΑΝΣΙΣ» - ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, Νεμέας Κορινθίας
kapoli@logodiatrofis.gr
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας, θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

ΠΗΓΗ : "  http://www.logodiatrofis.gr   " 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου