σχετικά με κάποιο επίκαιρο θέμα, εκείνους που βγάζουν συνέχεια selfies και φωτογραφίες ακόμα και αν περάσουν στο απέναντι πεζοδρόμιο και εκείνους που απλά ποστάρουν ενοχλητικά status απλά για να κερδίσουν την προσοχή.

Μελέτη του Πανεπιστημίου Brunel της Μ. Βρετανίας υποστηρίζουν πως οι αναρτήσεις μας στο δημοφιλές κοινωνικό μέσο καθρεφτίζουν τον χαρακτήρα και τα κίνητρα που καθορίζουν τι θέλει ο κάθε χρήστης να πει.
Όπως αναφέρει το iefimerida.gr, στην έρευνα επιστήμονες του τμήματος Ψυχολογίας και Συμπεριφοράς, μελέτησαν αλληλουχία αναρτήσεων 555 χρηστών, σχετικά με τη διαφάνεια, την ευσυνειδησία, την εξωστρέφεια, την τερπνότητα, τη νεύρωση, την αυτοεκτίμηση και τον ναρκισσισμό και έπειτα τους συνέκριναν με τους τύπους προσωπικοτήτων των ίδιων, στον πραγματικό κόσμο.
Οι ερευνητές, λοιπόν, διαπίστωσαν πως πράγματι οι εξωστρεφείς τύποι κάνουν πιο συχνά αναρτήσεις απ” ότι οι εξωστρεφείς, με τα status updates τους να αφορούν την κοινωνική τους ζωή και καθημερινότητα.
Οι «πιο ανοικτοί σε εμπειρίες» πόσταραν θέματα σχετικά με την πολιτική και την ειδησεογραφία. Οσοι έχουν ανεπτυγμένο το αίσθημα της ευθύνης και της συνείδησης συνηθίζουν να αναρτούν posts με παιδιά, ενώ όσοι έχουν χαμηλή αυτοεκτίμηση πόσταραν συνήθως για το ταίρι τους.
Από την άλλη πλευρά, οι νάρκισσοι εστίαζαν στην αυτοπροβολή τους και σε θέματα σχετικά με την διατροφή και την άσκηση. Αυτοί οι τύποι, μάλιστα, μετρούν τα likes και τα σχόλια για να νιώσουν την αποδοχή και να ξέρουν την να ποστάρουν.
Η μελέτη δημοσιεύτηκε στο ιντερνετικό επιστημονικό περιοδικό «Personality and Individual Differences».