ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ!, Ο ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ ΠΑΠΑΣ!!!, ΣΤΟ ΤΡΕΛΟΚΟΜΕΙΟ

ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ!

Στο σπίτι του Κωστίκα χτυπά το θυροτηλέφωνο.
Βγαίνει ο Κωστίκας από το μπάνιο και απαντάει.
-Ναι...; Ποιος είναι;
-Ο ταχυδρόμος είμαι. Έχετε ένα γράμμα.
-Γράμμα; Από ποιόν;
-Δε γράφει κύριε Κωστίκα.
-Καλά. Μήπως μπορείς να μου το διαβάσεις γιατί είμαι στο μπάνιο;
-Ναι αμέ... Λοιπόν... Μα... Κύριε ο φάκελος είναι άδειος.
-ΑΑΑΑ! Κατάλαβα... Είναι από το Γιωρίκα. Δε μιλάμε. Μαλώσαμε χτες.


Ο ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ ΠΑΠΑΣ!!!

Ήταν κάποτε ένας καντηλανάφτης που προσέφερε τις υπηρεσίες του στην Εκκλησία.
Μια μέρα όμως, ο παπάς τον έπιασε να κλέβει καντήλια κρυφά. Μετά από λίγη ώρα τον ρωτά:
- Τέκνον μου, θέλεις να μου πεις κάτι;
- Όχι, απαντά ο καντηλανάφτης.
- Ποιος κλέβει τα καντήλια της Εκκλησίες; ρωτά πάλι ο παπάς.
- Από εδώ που στέκομαι δεν ακούγεται τιποτα, πάτερ. Έλα εσύ εδώ που στέκομαι εγώ, για να σε ρωτήσω κι εγώ κάτι.
Μόλις αλλάχτηκαν οι θέσεις, λέει ο καντηλανάφτης:
- Ποιος πηδάει τη γυναίκα του καντηλανάφτη;
Και έπειτα ο παπάς:
- Δίκιο έχεις, τέκνον μου, πραγματικά δεν ακούγεται!

ΣΤΟ ΤΡΕΛΟΚΟΜΕΙΟ

Στο τρελοκομείο μπαίνει κάποτε ένας, επειδή ισχυριζόταν ότι ήταν ο Μέγας Ναπολέον. Το ρωτάει λοιπόν ένας τρελός τρόφιμος:
- "Ποιος είσαι εσύ;"
- "Ο Μέγας Ναπολέον."
- "Και ποιος σου το είπε αυτό;"
- "Ο Θεός."
Και ακούγεται μια φωνή από το βάθος του διαδρόμου:
- "Ψέματα! Εγώ δε του είπα τίποτα!"
ΠΗΓΗ : "  Asteiakia.gr   "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου