ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

KΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΕΛΛΑΤΩΣΤΕ, ΑΓΡΙΑ ΔΥΣΗ, ΕΒΡΑΙΟΣ – ΓΙΑΠΩΝΕΖΟΣ


KΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΕΛΛΑΤΩΣΤΕ

Ένας οδηγός βλέπει μια πινακίδα που γράφει ελλατώστε 30χλμ, ο τύπος ελλατώνει μετά από λίγο βλέπει άλλη μια πινακίδα που γράφει ελλατώστε 20χλμ. Ελλατώνει και πάλι στην συνέχεια βλέπει άλλη μια πινακίδα που λέει ελλατώστε 10χλμ τι να κάνει ο τύπος ελλατώνει και πάλι. Το αυτοκίνητο πλέον πηγαίνε και δεν πηγαίνε.. μετά από μερικά λεπτά βλέπει άλλη μια πινακίδα που γράφει ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΕΛΛΑΤΩΣΤΕ!!


ΑΓΡΙΑ ΔΥΣΗ

Σε ένα σαλούν, στην αγρία δύση, εκεί που όλα είναι ήρεμα, ξαφνικά ανοίγει η πόρτα βιαία και μπαίνει ένας άγριος πιστολερο! Βγάζει το όπλο του και μπαμ! μπαμ! Σπάει 10 μπουκάλια από το μπαρ, και όλοι τον κοιτάνε έκθαμβοι! Φυσάει τότε την κάνη του όπλου και λέει: Im Ringo!"
Μετά από λίγο το ίδιο σκηνικό. Μπαίνει ένας άλλος και πυροβολεί. Μπαμ! Μπαμ! Μπαμ! Σπάει όλα τα υπόλοιπα μπουκάλια! Φυσώντας την κάνη λέει:"Im Bill!".
Aμέσως μπαίνει και ένας τρίτος. Μπαμ! Μπαμ! Μπαμ! Πέφτει νεκρός ο μπάρμαν!
Φυσώντας τότε την κάνη, λέει:"Im Sorry!"

ΕΒΡΑΙΟΣ – ΓΙΑΠΩΝΕΖΟΣ

Στο διαμέρισμα βαγονιού βρίσκονται ένας Εβραίος και ένας Ιάπωνας. Μόλις το τραίνο ξεκίνησε, Εβραίος ρωτάει εμπιστευτικώς:
- Δε μου πείτε, τυχών δεν είστε Εβραίος;
- Τι λέτε μωρέ, Ιάπωνας είμαι.
Ο Εβραίος δεν είναι ικανοποιημένος και κάθε δέκα λεπτά ξαναρωτάει:
- Μην ντρέπεστε, σας παρακαλώ, εδώ είμαστε μόνοι μας. Για πέστε μου, μήπως Εβραίος είστε;;;
- Όχι ρε, αγαπητέ μου φίλε, καμιά σχέση! Είμαι Γιαπωνέζος.
- Μην ντρέπεστε, σας παρακαλώ, εδώ είμαστε μόνοι μας. Για πέστε μου, μήπως Εβραίος είστε;;;
Ο Ιάπωνας λέει:
- Ναι, ναι!!!!!!! Είμαι Εβραίος!!!
Ο Εβραίος:
- Παράξενο...μοιάζετε με Γιαπωνέζο!

ΠΗΓΗ : "  Asteiakia.gr    "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου