ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Κ.Λ.Π. - ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΤΑGS




  • Κρυφτό
    Πως λέγοντε οι ξανθιές που παίζουν κρυφτό;Αγνοούμενες!!!
  • Το τραγούδι
    - Αγάπη μου, λέει η σύζυγος στο σύζυγο, μου αρέσει τόσο πολύ να τραγουδάω που θα ήθελα να ήμουν πουλί...- .

  • Έλλειψη ασβεστίου
    Γιατρέ μου η γυναίκα μου με απατά λέει κάποιος σε ένα παθολόγο. - Με συγχωρείτε του λέει ο γιατρός αλλά πρέπει να ...
  • Ευχάριστα νέα...
    Μια βδομάδα μετά το γάμο, η γυναίκα ξυπνάει τον άντρα της, πριν καλά καλά χαράξει. - Αγάπη μου, έμαθα τα...
  • Παρκάρισμα
    Μπαίνει κάποιος σ ένα μπαρ, ζητάει ένα σκέτο ουίσκι, βάζει μια γουλιά στο στόμα του, κάνει δύο φορές γαργ...

  • Η φιλανθρωπία
    -- Ο φίλος μου ο Χρόνης, που πέθανε προχθές, άφησε ότι είχε και δεν είχε στο ορφανοτροφείο. -- Μπράβο, ...
  • O Γυναικολόγος
    -Τι λέει μια ξανθιά στον γυναικολόγο της όταν αυτός της λέει πως είναι έγκυος; Γιατρέ... είναι δικό...
  • Δύο κοκόρια μάλωναν...
    Σε ένα κοτέτσι μεγαλώνουν δυο κόκορες. Ο ένας είναι αδύνατος και δεν μπορεί να αντεπεξέλθει στις υποχρεώσεις τ...

  • Ευθανασία
    Βρίσκονται τρεις μεγαλόσωμοι σκύλοι στο κτηνιατρείο και συζητούν τα παθήματά τους. Ρωτάει ο ένας τον άλλ...
  • Ο Μπόμπος και η έκθεση
    Ο δάσκαλος βάζει έκθεση στην τάξη με θέμα: "Αν ήμουν πλούσιος". Όλοι αρχίζουν να γράφουν εκτός από το Μπόμπο. - ...
  • Το ατύχημα των ζώων
    Ένα μυρμίγκι έτρεχε πολύ γρήγορα.Τότε το συναντάει μία γάτα.-"Πού πας;" το ρωτάει.-"Πάω να δώσω αίμα...

ΠΗΓΗ : "  Αsteiakia.gr      " 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου