ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

IATA: Ανάγκη για αλλαγές στην παρακολούθηση των αεροσκαφών

ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΤΗΣ ASIANA

02/04/2014
Τη βελτίωση των συστημάτων παρακολούθησης και εντοπισμού των πτήσεων προκειμένου να μην επαναληφθεί ανάλογο περιστατικό με αυτό του άφαντου μαλαισιανού Boeing, ζήτησε η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ).

Όπως ανέφερε ο γενικός διευθυντής της ΙΑΤΑ Τόνι Τάιλερ, σε έναν κόσμο που η μας κίνηση φαίνεται ότι εντοπίζεται, είναι δύσκολο να πιστέψει κάποιος ότι ένα αεροπλάνο μπορεί απλά να εξαφανιστεί και ότι ο καταγραφέας δεδομένων πτήσης (το μαύρο κουτί) και ο καταγραφέας των συνομιλιών στο πιλοτήριο CVR (Cockpit Voice Recorder) είναι τόσο δύσκολο να βρεθούν.
Σύμφωνα με τον αξιωματούχο, η ΙΑΤΑ θα συγκροτήσει την επόμενη εβδομάδα μία διεθνή ομάδα κρούσης, μαζί με τη Διεθνή Οργάνωση Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO) του ΟΗΕ, για να εξετάσει όλες τις διαθέσιμες επιλογές για την παρακολούθηση των εμπορικών αεροσκαφών λαμβανομένων υπόψη των παραμέτρων για την εφαρμογή, την επένδυση, τον χρόνο και την πολυπλοκότητα που απαιτεί η επίτευξη αυτού του στόχου.
Στο μετααξύ, η αεροπορική εταιρεία της Νότιας Κορέας Asiana παραδέχτηκε για πρώτη φορά ότι κάποιο σφάλμα του κυβερνήτη είναι η "πιθανή αιτία" που προκάλεσε το αεροπορικό δυστύχημα στο Σαν Φρανσίσκο με τρεις νεκρούς τον περασμένο χρόνο.
Ωστόσο, σε ανακοίνωση Τύπου η αεροπορική εταιρεία επικαλείται και άλλους παράγοντες που ενδεχομένως να συντέλεσαν στο δυστύχημα, μεταξύ των οποίων και τεχνικά ζητήματα που αφορούν το σύστημα της αυτόματης αυξομείωσης των στροφών του κινητήρα (auto-throttle).

Κατά την προσγείωση, ύστερα από μία κατά τα άλλα πτήση ρουτίνας από τη Σεούλ στο Σαν Φρανσίσκο στις 6 Ιουλίου, η πτήση 214 της Asiana Airlines βγήκε από τον διάδρομο προσγείωσης και τυλίχτηκε στις φλόγες.

ΠΗΓΗ : "   ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΖΩΝΗ   " 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου